• /فناوری/
  • مدیریت کسب‌وکار در شرایط کرونا و پسا کرونا با سامانه پردازش ابری

  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۳

 

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، نرم‌افزارهای (CRM24)، زیرساختی را در اختیار افراد قرار می‌دهند که تمامی ارتباط‌ها و تعامل‌های انجام‌شده با مشتریان را به‌صورت یکپارچه در آن ذخیره کنند.

از زمانی که فرد یک مشتری بالقوه یا سرنخ را شناسایی می‌کند، می‌تواند پروفایلی برای او تشکیل دهد و پس از تبدیل‌شدن به مشتری بالفعل، همه خریدها و خدمات ارائه‌شده به او، با این نرم‌افزار، مدیریت می‌شود.

یکی از مزایای مهم نرم‌افزارهای (CRM24) این است که قابلیت یکپارچه‌سازی با کانال‌های ارتباطی مانند پنل پیامک، ایمیل، مرکز تماس تلفنی، فکس و حتی بعضی از شبکه‌های اجتماعی را دارند، به این معنی که برای ارسال پیامک یا ایمیل، نیازی به ورود به پنل‌های مربوطه نیست و از داخل نرم‌افزار می‌توانید پیام‌های پارامتریک و سفارشی‌شده با نام و اطلاعات مشتریان ارسال کنید.

مزیت دیگر نرم‌افزارهای (CRM24) قابلیت یکپارچه شدن با ابزارهای مرکز تماس (VoIP) است که می‌توان خطوط تلفن محل کارتان را به سخت‌افزارهای مرکز تماس متصل کنید و با استفاده از نرم‌افزارها و اپلیکیشن‌ها، در هر نقطه از دنیا تماس‌ها در بستر اینترنت پاسخ داده شود.

تعداد بازدید : ۴۶۴۸      تاریخ: 1399/02/23

ثبت نظر

جهت ارسال نظر لطفا اطلاعات زیر را تکمیل کنید

captcha
ثبت نظر

نظرات کاربران

درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.

اخبار سایت