از زمانی که فرد یک مشتری بالقوه یا سرنخ را شناسایی میکند، میتواند پروفایلی برای او تشکیل دهد و پس از تبدیلشدن به مشتری بالفعل، همه خریدها و خدمات ارائهشده به او، با این نرمافزار، مدیریت میشود.
یکی از مزایای مهم نرمافزارهای (CRM24) این است که قابلیت یکپارچهسازی با کانالهای ارتباطی مانند پنل پیامک، ایمیل، مرکز تماس تلفنی، فکس و حتی بعضی از شبکههای اجتماعی را دارند، به این معنی که برای ارسال پیامک یا ایمیل، نیازی به ورود به پنلهای مربوطه نیست و از داخل نرمافزار میتوانید پیامهای پارامتریک و سفارشیشده با نام و اطلاعات مشتریان ارسال کنید.
مزیت دیگر نرمافزارهای (CRM24) قابلیت یکپارچه شدن با ابزارهای مرکز تماس (VoIP) است که میتوان خطوط تلفن محل کارتان را به سختافزارهای مرکز تماس متصل کنید و با استفاده از نرمافزارها و اپلیکیشنها، در هر نقطه از دنیا تماسها در بستر اینترنت پاسخ داده شود.
تعداد بازدید : ۴۶۴۸ تاریخ: 1399/02/23
پربازدیدترینها
درحال حاضر کامنتی ثبت نشده است.
نمایش توانمندی دانشبنیانهای شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در صنعت نفت و گاز
۱۴ شرکت دانشبنیان و فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با حضور در پاویون اختصاصی این شهرک …جشنواره ملی فنآفرینی شیخ بهایی؛ جشنوارهای به وسعت نوآوری
نشست خبری نوزدهمین جشنواره ملی فنآفرینی شیخ بهایی در سالن اجتماعات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بر…